Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Βοηθησεμε να σε ξεχασω

Εφυγες κι εγω ακομα σ αγαπω. Η θυμιση σου ερχεται σα καταιγιδα σα λυσσασμενο κυμακαι χτυπαει επανω μου. Δεν μ αφησες να ρθω κοντα στο σωμα σου η θυμηση της πρωτης σου αγαπης με κρατουσε μακρυα σου.Εσυ κλειδωνες τις πορτες κι εγω κλειδωνα τους ποθους μου για σενα. Περιμενα να ξεχασεις.Περιμενα να μ αγαπησεις κι εκανα πολλα για να κερδισω την αγαπη σου. Εχασα τα δικα μου προσωπα εχασα τη δουλεια μου δεν καταλαβα τις δυσκολιες που περνουσε το παιδι μου. Θελησες να πεταξεις ελευτερη μακρυα μου.Σε βοηθησα να γυρισεις στο παρελθον ελπιζοντας να μπορεσω να σε βρω στο μελλον. Τωρα νοιωθω τοση μοναξια κανω προσπαθειες μηπως μπορεσω να ζησω χωρις εσενα. Κανω να παω μπροστα κι ολο γυριζω πισω.Δεν βρησκω τον τροπο να δειωξω την καθε ελπιδα και υποφερω. Σε παρακαλω βοηθησε με να σε ξεχασω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου