Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Γιατι δεν μουγραψες

Χθες βραδυ δεν μ επαιρνε ο υπνος κι ειπα να παω με τη σκεψη μου
στα μερη που βαδιζαμε μαζυ.Βαδισαμε ως τη πλατεια κι υστερα μουπες
να παμε στο ταβερνακι της γειτονιας ναφαμε μεζεδακια απο κοτοπουλο
μαζυ με το κρασι που τοσο αγαπουσες..
Εκει τα κουβεντιασαμε..Δεν θυμαμαι ομως τι ειπαμε και παιδευομουν
για να θυμηθω τι ηταν εκεινο που σε στεναχωρεσε και περασε τοσος
καιρος και δεν μου εγραψες να μαθω νεα σου να δω τι αποφασισες
να κανεις...
θυμηθηκα την ολη ατμοσφαιρα τον χαμηλο το φωτισμο τη γευση πουχε
το κοτοπουλο τους ανθρωπους που στεκονταν παραμερα και σιγομιλουσαν.
Ενοιωθες ομορφα που ειμαστε μαζυ και καπως ενθουσιασμενος γι αυτα
που ειχες να μου πεις.Τα ονειρα σου για το καινουριο σου ξεκινημα..
Τι σου ειπα τοτε εγω αυτο δεν το θυμαμαι.Μηπως σε στεναχωρεσα;
Κι αν ναι γιατι δεν μου το ειπες;Σαν να θυμαμαι ομως πως φυγαμε
αγκαλιασμενοι..
Τι μπορουσα να σου ειχα πει αφου δεν γνωριζα τι ηταν καλο να κανεις.
Σαν φοβισμενος απ το καινουριο πιθανον να φρεναρα τον ενθουσιασμο σου...
Δεν ξερω γι αυτο ισως σε στεναχωρεσα και δεν μου εγραψες να μαθω νεα σου;...

1 σχόλιο:

  1. αγαπητε μου stivio, καποιες φορες λειτουργουμε περιεργα σε λεγομενα των αλλων, και ισως ειναι θεμα χρονου να συνηθισουμε και να αποδεκτουμε το καινουργιο.. για αυτο καλυτερα να μη δειχνουμε την αντιδραση μας αυθορμητα και μας θυμωνουν αυτοι που αγαπαμε ε; τι λες;

    χαρουμενα χριστουγεννα, με υγεια σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή