Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Για ενα αξεχαστο καλοκαιρι.

Σημαρα βρισκομαι μακρυα σου και μου λειπεις..
Νοσταλγω τις ακρογιαλιες που κολυμπουσαμε
και τα πεζουλια μεσα στα πευκα που καθομασταν
για να μιλαμε με τις ωρες και να λεμε τις σκεψεις μας.
Τα ψαξιματα για να ανακαλυψουμε κατι καινουριο.
Τα μερη που γνωρισαμε στις νυχτερινες μας προσπαθειες..
Νοσταλγω την ανθρωπινη θαλπωρη που μου προσφερες.
Τη ζεστασια που μοιραστηκαμε
και τα ανατριχιασματα που μ εκανες να νοιωθω..
Νοσταλγω τις γλυκες λειχουδιες τα δωρα της αγαπης σου
που απλα περα απο τα συμφεροντα εσυ μου προσφερες..
Νοσταλγω τισ στιγμες που χαιροσουν να υπαρχεις κοντα μου
και τα φτερουγισματα της ψυχης σου
βλεποντας τα πουλια να δροσιιζονται
κανοντας κι αυτα το μπανιο τους μεσα στη τεχνιτη βροχουλα...
Χιλια πραγματα νοσταλγω σημερα
που βρισκομαι μακρυα σου και μου λειπεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου